Připomíná to příběh z amerických bijáků. Vysoká dlouhonohá bloncka po večerech s tátou opravuje klasické muscle-cars. Když vyroste, jde na vysokou a po ní nastoupí do Hondy. Šplhá v hierarchii značky 10 let, než jí nabídnou něco, co se neodmítá: Vytvořit novou tvář legendární Hondy NSX! Je to vlastně vůbec první supersport, jehož design uhladila ruka ženy.

A ano, Michelle Christensenová je hezká…

 

Těch 10 let je symbolických. Právě v době, kdy Michelle Christensenová nastoupila do Hondy, končila výroba jednoho z nejznámějších sportovních modelů japonské automobilky. Říkalo se mu japonské Ferrari a na finálním nastavení se podílel i sám Ayrton Senna. Zatímco on pár let nato tragicky zemřel, NSX (New Sportscar and eXperimental) žilo dál. Neskutečných 15 let, během kterých se prodalo na 18 700 kusů (v Evropě jenom 1419), jako první auto Hondy mělo hliníkovou karoserii a nesmrtelný…