Je mlhavé červencové ráno roku 1932. Zaměstnanci Baťovy továrny na Bahňáku zpozorní. Slyší totiž podivný zvuk motoru – chvílemi nepravidelný, pak ale utichá docela. Když vyběhnou ven, uvidí v okolí továrny rozmetány trosky osobního letounu Junkers F-13. Přesně takového, jaký používá jejich šéf, proslulý průmyslník Tomáš Baťa.

Tělo jednoho z nejúspěšnějších byznysmenů československé historie leží opodál. Spolu s ním na místě umírá také jeho pilot Jindřich Brouček. Zjistěte s EPOCHOU Speciál, proč musí tvůrce světového obuvnického impéria zemřít!

 

Historická cesta do Indie

Kdy: 10. prosince 1931, 8.00

Kde: letiště Otrokovice

 

Fanoušek létání Tomáš Baťa (1876–1932) si věří, a to nejen v byznysu. „Byl z lidí, kterým se oblíbeným rčením říká muž stoprocentní. Silný a snad trochu bezohledný a především optimista. Muž naprosto nepodlomený jakoukoli nedůvěrou v sebe; člověk nerozpolcený,