Komise expert Brand Council programu Czech Superbrands ocenila vlajkovou loď vydavatelství RF Hobby, časopis Epocha cenou Czech Superbrands Award 2014.

Epocha se nově zařadila do skupiny elitních značek a dokázala tak, že směr, kterým se vydala a způsob jakým rozvíjí brand image je důležitým potvrzením kvality obsahu časopisu i způsobu komunikace se čtenáři.

O udělení Superbrands Award rozhoduje expertní skupina Brand Council na základě průzkumu, prováděného renomovanou agenturou GFK. Brand Council je tvořen nejlepšími odborníky v oboru marketingu a komunikace, kteří mají s prací se značkami dlouholeté zkušenosti. Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat.

„Pro naše vydavatelství je cena důkazem pozitivní zpětné vazby a silného povědomí
o značce Epocha. Ceníme si jí o to víc, že jsme ji získali na základě preference zákazníků i názoru odborné poroty“, dodává Alexandra Krausová, manager marketingu RF Hobby.

Epocha