V červnu se rozeběhla rozsáhlá reklamní kampaň na podporu brandu časopisu Epocha. Kampaň je rozdělena do dvou etap a je postavena na dvou vizuálech. První etapa odstartovala v červnu, druhá proběhne v červenci a srpnu.

Po celé České republice tak můžete potkávat billboardy s letním vizuálem a sloganem „Pusťte nudu k vodě!“. Billboardovou část kampaně podpořil v prvním červnovém týdnu také rozhlasový spot, který byl nasazen v rádiích Impuls, Evropa 2, Frekvence 1 a KISS.

Pro druhou etapu kampaně, jež se ponese v duchu claimu „Lehké a výživní čtení“ bude využita široká škála outdorových nosičů – smartboardy, bigboardy, bigboardy s nástavbou, rollingboardy, lavičky a CLV na koupalištích. Samozřejmostí je rádiová podpora, pro prázdninovou část
kampaně je připraven zcela nový rozhlasový spot.

Celková hodnota realizace kampaně přesáhla 6 000 000 Kč.

Vizuální podobu kampaně zpracovala společnost Fabrika, která zvítězila ve výběrovém řízení na jaře letošního roku.

Souběžně s reklamní kampaní proběhne již tradiční velká letní soutěž „Epochální putování Evropou“. Soutěž, kterou připravuje redakce časopisu Epocha, se v minulých letech setkávala s velkým ohlasem čtenářů. Ti se tak i v letošním roce mohou těšit nejenom na „záludné“ soutěžní otázky v každém čísle Epochy od června do září, ale především na celou řadu hodnotných cen.

Audio: sound_67

BillBoard

BillBoard

cODSTARTOVALA VELKÁ LETNÍ KAMPAŇ ČASOPISU EPOCHA

ODSTARTOVALA VELKÁ LETNÍ KAMPAŇ ČASOPISU EPOCHA

ODSTARTOVALA VELKÁ LETNÍ KAMPAŇ ČASOPISU EPOCHA