Kampaň časopisu EPOCHA pokračuje v červenci i v srpnu

Od 1. července se rozeběhla druhá, co do počtu i druhů reklamních ploch, výrazně rozsáhlejší část kampaně časopisu EPOCHA s claimem „Lehké a výživné čtení“.

Vizuál je vystavěn na ne zcela běžném spojení časopisu a obecně známých a typicky letních pochutinách – salátu, limonádě, snacku a zmrzlině a na jejich společných atributech – lehkosti, výživnosti, pikantnosti a lehce stravitelném složení.

LETNÍ LEHKÉ A VÝŽIVNÉ ČTENÍ S EPOCHOU

LETNÍ LEHKÉ A VÝŽIVNÉ ČTENÍ S EPOCHOU

LETNÍ LEHKÉ A VÝŽIVNÉ ČTENÍ S EPOCHOU

LETNÍ LEHKÉ A VÝŽIVNÉ ČTENÍ S EPOCHOU

LETNÍ LEHKÉ A VÝŽIVNÉ ČTENÍ S EPOCHOU

LETNÍ LEHKÉ A VÝŽIVNÉ ČTENÍ S EPOCHOU

LETNÍ LEHKÉ A VÝŽIVNÉ ČTENÍ S EPOCHOU

LETNÍ LEHKÉ A VÝŽIVNÉ ČTENÍ S EPOCHOU

LETNÍ LEHKÉ A VÝŽIVNÉ ČTENÍ S EPOCHOU

LETNÍ LEHKÉ A VÝŽIVNÉ ČTENÍ S EPOCHOU

LETNÍ LEHKÉ A VÝŽIVNÉ ČTENÍ S EPOCHOU