1. 7. 2018

Vydavatelství RF Hobby podpoří tradiční letní kampaní svou vlajkovou loď, časopis EPOCHA.

Letošní kampaň komunikuje Epochu jako ideálního partnera na dovolenou. A také víc než v minulosti naplňuje koncept pohodového léta.  „V letošním roce jsme vsadili na úsporné grafické zpracování. Naším cílem bylo jednoznačné, nekomplikované sdělení, se kterým se cílová skupina dokáže bez problémů ztotožnit. Na přípravě jsme spolupracovali se zkušeným externím grafikem “, uvádí ředitelka marketingu vydavatelství Alexandra Krausová.

Kampaň využívá primárně velké outdoorové plochy s celoplošným pokrytím v kombinaci s městským mobiliářem a led obrazovku nad Nuselským mostem v Praze. Ale objeví se také v televizi a na sociálních sítích. Celkový objem kampaně přesahuje 5 mil. Kč .

Epocha přeje svým čtenářům pohodové léto.

A hlavně nezapomenout plavky a Epochu.

Epocha je nejlepší parťák na dovolenou!

Prachy, plavky, Epocha ... a jede se!

Prachy, pasy, Epocha ... a jede se!

Bikiny, bazén, Epocha .... a jede se!