V červenci byla spuštěna další rozsáhlá reklamní kampaň na podporu časopisu Epocha. Kampaň tentokrát bude komunikovat hlavní charakteristiky časopisu, kterými jsou především bohatost a šíři témat a to, že EPOCHA je moderní a čtivý časopis.
Kampaň bude už tradičně zahrnovat outdoorové a indoorové plochy, z nichž jste už mohli vidět jakousi malou ochutnávku v podobě výlepů na lavičkách v Praze a v krajských městech. Dále budou využité plochy, billboardy, bigboardy, rollingboardy a rozsáhlá síť CLV. Stejně jako v předchozích kampaních jsme nemohli opomenout rozhlasové spoty na rádiích Impuls, Frekvence 1, Evropa 2 a Kiss a akce přímo v místě prodeje. Celková cena kampaně více než 8 mil. korun.

LETNÍ KAMPAŇ ČASOPISU EPOCHA

LETNÍ KAMPAŇ ČASOPISU EPOCHA

LETNÍ KAMPAŇ ČASOPISU EPOCHA

LETNÍ KAMPAŇ ČASOPISU EPOCHA

LETNÍ KAMPAŇ ČASOPISU EPOCHA