V červenci byla spuštěna rozsáhlá celorepubliková reklamní kampaň na podporu časopisu Epocha s claimem „Osvěžující čtení na léto“.

Oproti loňskému roku je kampaň masivnější, a to nejen formátově, ale i samotným počtem ploch. Bylo využito více než 5000 outdoorových a indoorových ploch. Nově byly využity i plochy v příměstských vlacích, dále billboardy, bigboardy, smartboardy, rollingboardy a rozsáhlá síť CLV. Stejně jako v předchozích kampaních jsme nemohli opomenout rozhlasové spoty na rádiích Impuls, Frekvence 1, Evropa 2 a Kiss. Nově jsme využili i akce přímo v místě prodeje. Celková cena kampaně byla v hodnotě téměř 10 mil. korun.

ODSTARTOVALA LETNÍ KAMPAŇ ČASOPISU EPOCHA

ODSTARTOVALA LETNÍ KAMPAŇ ČASOPISU EPOCHA

Letní osvěžení na zastávkách pražské MHD

ODSTARTOVALA LETNÍ KAMPAŇ ČASOPISU EPOCHA

Promo den v pardubické trafice v síti Relay

Promo den v Pardubicích

Promo den v Hradci Králové

Promo den v Brně