Skip to content
Aktuální číslo vyšlo 10. 11. 2016
Příští číslo vyjde 11. 1. 2017
Z aktuálního čísla

EXKLUZIVNÍ SPECIÁL: 50 ODSTÍNŮ VÁNOC

Dny v kalendáři se míhají zběsilou rychlostí a vás začal trápit nedostatek „ježíškovské“ inspirace? I s tím v Top Classu počítáme, proto jsme pro vás nachystali exkluzivní...
Z aktuálního čísla

VSTUPTE DO SVĚTA POHÁDKOVÝCH ZIMNÍCH DOBRODRUŽSTVÍ

Všudypřítomné závěje sněhu, výhledy na horské masivy a lákavý příslib adrenalinových zážitků. To vše najdete v našem výběru luxusních horských rezidencí. O kvalifikaci do...
Z aktuálního čísla

TREND ALERTS: KOŽEŠINOVÉ ROZMARY

Nejen léto bývá rozmarné, a i když se o zimě častěji mluví jako o krutém období roku, pro milovnice kožešinových modelů nastává s příchodem mrazivých dní highlight celého...

Předplatné

Předplaťte si oblíbený časopis pohodlně, bez shánění v trafice.
Každé číslo vám doručíme přímo do vaší schránky.
Udělejte radost svým blízkým a věnujte
jim předplatné s dárkovým certifikátem.

Objednat

ePředplatné

S elektronickým předplatným máte svůj časopis stále po ruce.
Na počítači, tabletu nebo v telefonu.
A dárkovým certifikátem můžete udělat
velkou radost i svým blízkým.

Objednat

Top Class

  • 18Editoriál
  • 20Naši guruNa čísle se podíleli...
  • 22Obsah
  • 24Shopping rádceTipy plné luxusu
  • 28DiářAkce a události
  • 29Top Class Must HaveVybíráme pro Vás to nejlepší
  • 30HodinkyTy, jež rezonují s novoroční půlnocí
  • 40FotostoryFestive Season Lucie Hadašové Bednářové
  • 51MódaWe love shoes!
  • 52MódaTrend Alerts: Kožešinové rozmary
6 / 2016
5 / 2016
4 / 2016
3 / 2016
2 / 2016
1 / 2016
6 / 2015
5 / 2015
4 / 2015
3 / 2015
Profil
TOP CLASS je snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci. Pyšníme se skutečností, že jsme dosud jediným luxusním časopisem vydávaným ve střední a východní Evropě, kterému bylo uděleno prestižní členství v kategorii Big Five of Luxury Magazines Worldwide. Během čtrnáctiletého působení na mediálním trhu si Top Class coby česká Bible přepychu vydobyl suverénní pozici autority, která nekopíruje názory jiných, ale sama definuje luxus. Jsme respektováni a respektujeme jiné, jen musejí být dostatečně dobří. Sledujeme nejnovější trendy v oblasti módy, hodinek, šperků, reprezentativních doplňků, techniky, zážitkové gastronomie i cestování, selektujeme z celosvětové nabídky jen to nejlepší a to vám stylově servírujeme jako na stříbrném podnose na stránkách našeho časopisu. Listujte a sněte, protože sny se s námi snadno stávají skutečností...
Top Class

Nákupy

Ať už je řeč o jachtách, vzrušujících supersportech, elegantních limuzínách, bytových designových exhibicích, delikátních špercích světových klenotnických domů, fascinujících hodinkách, módě haute couture nebo kosmetických zázracích, Top Class má přehled a na jeho stránkách najdete jen to nejlepší, co stojí za pozornost.
Top Class

Zážitky

Highligty gastronomie v kombinaci s výjimečnou atmosférou v podobě gourmet restaurací s michelinskými hvězdami i bez nich, unikátní hotely plné mramoru, hedvábí a exotických dřev na nejkrásnějších místech světa i elitní bary pro vybranou společnost, kde se archivní Dom Perignon rozlévá ve stylu Las Vegas. S námi víte, kde se nechat hříšně rozmazlovat.
Top Class

Služby

Individuální servis, který vám usnadní všední starosti a povinnosti v podobě osobního personálu, jedinečné personalizované služby pro nejnáročnější jako concierge, shopping agent nebo stylista, tajné zkratky k vytoužené dokonalosti v nabídce prestižních estetických klinik i relaxační oázy luxusu za dveřmi nejkrásnějších salonů krásy a spa.
Top Class

High Society

Hvězdy červeného koberce i velká zvířata vrcholového byznysu. Nepátráme po jejich barových aferách, ale nahlížíme jim do soukromí trochu jinak. Jak si užívají své peníze, do čeho se oblékají, za co utrácejí a jak vlastně přišli k úspěchu? Milujeme marnivou extravaganci ve stylu La dolce vita a v degustačních porcích ji neservírujeme.

Nejprestižnější časopis o luxusu na českém trhu

Zaměření časopisu

První magazín pro nejvyšší příjmovou skupinu z regionu střední a východní Evropa, který byl kdy zařazen do prestižní kategorie BIG FIVE LUXURY MAGAZINE WORLDWIDE. Umístění mezi pěti nejluxusnějšími časopisy světa – jakéhosi Oscara v  tomto segmentu – získal v roce 2007. V květnu 2008 byl opětovně zařazen mezi 50  nejluxusnějších časopisů světa, následně postoupil do elitní desítky, z níž bude vybráno prestižních pět členů BFLM. Kromě toho byl v roce 2008 nominován na vítěze čtyř  kategorií: Best Made Luxury Magazine (celkové zpracování se zohledněním počtu  světových exkluzivit), Best Dressed (grafické zabalení), Best Valuated (meziroční nárůst obchodního zhodnocení značky) a Best Honoured (zvláštní cena zahraničních  prominentů a hostů série milionářského veletrhu). Mezi hlavní oceňované přednosti tohoto časopisu, který svým pojetím, zaměřením ani zpracováním nemá v České republice obdoby, patří objem exkluzivit, jež nelze souběžně nalézt v jakémkoli médiu na světě (světová exkluzivita), zejména náhledů do soukromí a profesních triků nejbohatších lidí světa, exkluzivních rozhovorů s nimi, vyobrazení jejich domovů, privátních tryskáčů, jachet i soukromých ostrovů. A to není zdaleka všechno. Již v době svého vzniku si tento magazín přisvojil všechna nej... Jedná se o typický produkt třetího tisíciletí, který oslovuje horních deset tisíc naší společnosti. Je orientován převážně na mužského čtenáře, materiály v něm publikované jsou zcela v souladu s vydavatelskou filozofií, podle které si čtenář Top Classu zaslouží za všech okolností jen a pouze to nejlepší. Magazín má široký záběr, na jeho stránkách lze najít jak seriózní ekonomické analýzy, exkluzivní rozhovory s nejúspěšnějšími světovými byznysmeny, tak poslední trendy v oblasti módy, hodinek, šperků. Prostřednictvím Top Classu zjistíte, jak nejlépe investovat, který luxusní hotel či dovolenkovou destinaci volit doma i v zahraničí a jak nejefektivněji a nejpříjemněji utratit své peníze. Jde o jediný časopis svého druhu, který dlouhodobě čísla od čísla systematicky zvyšuje počet stran bez jakéhokoli navýšení ceny. Za poslední tři roky tak navýšil svůj objem již více než o polovinu. Důsledně razí heslo, že správný milionář obrací každou korunu, proto jich má tolik. Proto stále vyšší náklady za výrobu zásadně nese vydavatel...

Cílová skupina

Časopis Top Class je orientován převážně na čtenáře muže ovšem nechybí také významná skupina čtenářek. Cílová skupina je zajímavá především tím, že drtivá většina čtenářů a čtenářek má široké rozhodovací pravomoci. Čtenáři Top Classu jsou obvykle vysoce postavení pracovníci, majitelé firem a společností, významné osobnosti společnosti a kultury - celebrity, rentiéři a investoři, apod. Z hlediska příjmů se tedy jedná o nejsilnější cílovou skupinu osob v ČR.

Mediakit

Mediakit časopisu Top Class si můžete stáhnout zde.
Technické podmínky jsou k dispozici zde.
Všeobecné obchodní podmínky zde.

Obchodníci

24 000

vydaných kusů každé dva měsíce

72 000

čtenářů každého vydání

100 000

Kč je běžný měsíční příjem našich čtenářů

Nenechte si nic ujít

Sledujte nás na sociálních sítích.