Z úcty k tradici, s větší dávkou emocí a sportovnějšími geny přijde brzy. Žádné prvoplánové tvary. Šéfdesignér automobilky Thomas Ingenlath mluví o králi zvířat. Ani on nemusí být v plném sprintu na lovu, ani nemusí cenit zuby, a stejně všichni vědí, čeho je schopen. Svět už brzy pozná nový designový směr Volva – spícího lva.
Před 30 lety natočil režisér Ridley Scott legendární reklamu na Macintosh od Applu, odvysílanou jen jednou během finále Super Bowlu. Tehdy, 24. ledna 1984, tajemný hlas říká, že: „24. ledna Apple computers představí Macintosh. A vy uvidíte, proč rok 1984 nebude jako ‚1984‘“. Myslí se tím slavný román 1984. Kdyby teď, o 30 let později, automobilka Volvo dostala nápad na podobnou reklamu, mohl by slogan znít: „Přichází reVOLVOluce a vy poznáte, proč bude rok 2014 výjimečný…“ Volvo už na několika akcích ukázalo, jakou se chce vydat cestou. A bude to krásná cesta, na…